Pierwszy raz to wydanie ukazało się na rynku latem 2013 roku, a tworzono je w oparciu o oryginalną recepturę z 1951 roku (stąd też jego nazwa). Profil łączy w sobie zasobność
owocowych smaków - nuty truskawki i malin przenikają się z niuansami różowego grejpfruta i czarnej porzeczki. Solidna baza z anyżu dumnie reprezentuje typowego ducha tej marki.
trunek sugerowany dla osób, które lubią pastis, ale w łagodniejszym wydaniu.
Pernord Ricard to druga co do wielkości grupa na świecie, zajmująca się produkcją, a także dystrybucją win i alkoholi wysokoprocentowych. Jej historia rozpoczęła się w 1805 roku, kiedy została założona producent Pernod Fils w Pontarille, na granicy francusko-szwajcarskiej, poprzez Henri-Louisa Pernoda. Gorzelnia zasłynęła produkcją absyntu o silnym, anyżowym aromacie. Drugi człon tej nazwy to z kolei dziedzictwo producenta Ricard, otwartej w 1932 roku przez Paula Ricarda w Marsylii (choć współcześnie Ricard jest niezależnym przedsiębiorstwem, likier o tej samej nazwie wciąż jest najlepiej sprzedającą się linią likieru anyżowego na świecie).
W 1975 roku nastąpiło połączenie obu firm. Portfolio Pernord Ricard pokaźnie się zwiększyło i zwiększyło swoją działalność także na rynki zagraniczne. Jest on odpowiedzialny za dystrybucją takich bestsellerów jak szampan G.H. Mumm, whisky Chivas Regal, brandy Ararat, gin Beefeater czy wódka Absolut.